Positive Mindfulness & Meditation Training for Professionals

Mindfulness & Meditation Training for Professionals

*Online Σύγχρονη Εκπαίδευση* 

Δημιουργήσαμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο στηρίζεται μόνο σε επιστημονικά τεκμηριωμένες ασκήσεις και τεχνικές, που έχουν δείξει μέσα από χιλιάδες επιστημονικές έρευνες ότι βοηθούν στη μείωση του στρες, του άγχους και της κατάθλιψης, στη μείωση των επαναλαμβανόμενων αρνητικών σκέψεων και του μηρυκασμού, στην αύξηση των θετικών συναισθημάτων, στην αύξηση της συγκέντρωσης, της επικέντρωσης στο παρόν και στην αύξηση της ψυχολογικής ευεξίας.

Πρόκειται για το μοναδικό πρόγραμμα που συνδυάζει τις τεχνικές και τη φιλοσοφία του επιστημονικά τεκμηριωμένου Mindfulness Meditation μαζί με επιστημονικά τεκμηριωμένες ασκήσεις από την  Θετική Ψυχολογία που ο συνδυασμός τους έχει δείξει να συμβάλει ακόμη περισσότερο τόσο για τη μείωση του άγχους και των αρνητικών συναισθημάτων όσο και για την ενίσχυση της ψυχολογικής ευεξίας.

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο είναι πιστοποιημένο από την International Association of Coaches, Therapists & Mentors (IACTM) και τη Mandala Institute for Holistic Studies.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ψυχολόγους, ψυχιάτρους, ψυχοθεραπευτές, συμβούλους ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς, life & business coach, wellness coach, sports coach, ολιστικούς θεραπευτές, υπνοθεραπευτές που ενδιαφέρονται να εντάξουν εφαρμοσμένες και επιστημονικά τεκμηριωμένες τεχνικές στις θεραπευτικές & coaching προσεγγίσεις τους.
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν διαλογισμό και να το εντάξουν στην καθημερινότητα τους ως μέσο αντιμετώπισης κατά του άγχους αλλά και για την ενίσχυση της ευτυχίας τους.

Εργαλεία που θα διαδαχθείτε

  1. Απλούς γρήγορους, καθημερινούς διαλογισμούς από 1′- 25′ για το σπίτι και το γραφείο.
  2. Διαλογισμός Αναπνοής (mindful breathing meditation) 3′ – 10′.
  3. Ασκήσεις χαλάρωσης (relaxation teckniques) για μείωση του στρες και των κρίσεων πανικού.
  4. Σωματικό σκανάρισμα (body scanning).
  5. Βασικός διαλογισμός mindfulness.
  6. Διαλογισμός “Ο τέλειος χώρος”.
  7. Ψυχοθεραπευτικός Διαλογισμός – transpersonal meditation.
  8. Διαλογισμός στην Αγάπη & Καλοσύνη – Loving Kindness.
  9. Διαλογισμός για την ενίσχυση της Αταραξίας και των προκλήσεων.
  10. Διαλογισμός στη Συμπόνια – αυτό συμπόνια.
  11. Μείωση κριτικής και αυτοκριτικής.
  12. Ανάπτυξη των θετικών μας συναισθημάτων και οραματισμοί ενίσχυσης τους.
  13. CBT (τεχνικές γνωστικό συμπεριφοριστικής για μείωση αρνητικών σκέψεων & συναισθημάτων).
  14. Συγκεκριμένοι διαλογισμοί για μείωση των αρνητικών συναισθημάτων.
  15. Έννοιες και εφαρμογές αποδοχής, μη κριτικής και συγχώρεσης.
  16. Επιστημονικά τεκμηριωμένες ασκήσεις από τη Θετική Ψυχολογία.

Επιπλέον θα μάθετε

  • Πώς να εντάξετε στις θεραπευτικές σας συνεδρίες ή και ομάδες τους διαλογισμούς.
  • Πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος μας, τα κύματα Α, Β, Θ, Δ, αρχές ύπνωσης, και τρόπους διαχείρισης (σημαντικό να γνωρίζουμε όταν δουλεύουμε με άτομα ψυχοθεραπευτικά ή με coaching), υποσυνείδητο, συνειδητό και υπερσυνειδητό και οι μηχανισμοί τους.
  • Θα βιώσετε και θα διδαχθείτε ερευνημένες ασκήσεις από την θετική ψυχολογία που μπορείτε να εφαρμόζετε στις συνεδρίες σας.
  • Τρόπους διερεύνησης αρνητικών σκέψεων, συναισθημάτων και τρόπους μετατροπής όχι μόνο μέσα από το mindfulness αλλά και από άλλες τεχνικές διαλογισμού.
  • Διαλογισμό μέσα από τις δομημένες πρακτικές που θα λάβετε από το εγχειρίδιο σας σε 8 εβδομάδες και τις οποίες θα μπορείτε να διδάσκετε στις ομάδες σας.
  • Θα έχετε τις ασκήσεις γραμμένες για να μπορείτε να καθοδηγείτε με αυτοπεποίθηση.
  • Εμπεριέχεται μια ομαδική εποπτεία, που θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθεί η εκπαίδευση και έπειτα από μερικές εβδομάδες, όπου θα αναλύσουμε και θα συζητήσουμε τις 4 περιπτώσεις που θα έχετε δουλέψει με γνωστούς ή πελάτες σας, για να εξασκήσετε την πρακτική σας σε βάθος ώστε να έχετε την ευκαιρία για μια θετική ανατροφοδότηση.

 

Τι δείχνουν οι έρευνες για το Mindfulness: 

  • Μείωση του στρες και της κατάθλιψης (Kabat – Zinn, 2003;Schreiner, & Malcolm, 2008)
  • Βελτίωση συγκέντρωσης, αύξηση αυτοέλεγχου, ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης και ευελιξίας (Davis & Hayes, 2011).
  • Αύξηση της ευεξίας (Carmody & Baer, 2008).
  • Ανάπτυξη της αυτό συμπόνιας (Saltzman&Goldin 2008 ; Grossman, Niemann, Schmidt & Walach, 2004 ;Kabat – Zinn, 2003)
  • Μείωση των κρίσεων πανικού
  • Μείωση φόβων και φοβιών
  • Βελτίωση μνήμης
  • Βελτίωση συγκέντρωσης
  • Βελτίωση σε χρόνιες ασθένειες (Walsh & Shapiro, 2006)
  • Μείωση, αρνητικών, κριτικών και παράλογων σκέψεων (Fjorback, Arendt, Ørnbøl, Fink, & Walach, 2011)
  • Μείωση των εθισμών

Τι δείχνουν οι έρευνες για τα ποικίλα προγράμματα παρέμβασης Mindfulness με Θετική Ψυχολογία

  • Αύξηση θετικών συναισθημάτων, αύξηση της επίγνωσης, ανάπτυξη θετικότερων σχέσεων,  καλύτερη υγεία, αύξηση νοήματος ζωής, αύξηση αυτό – αποδοχής   (Fredrickson, Cohn, Coffey, Pek & Finkel, 2008).
  • Αύξησης της ευεξίας (Irving et al., 2014 ; Sin  & Lyubomirsky, 2009; Carmody & Baer, 2008 ; Gable & Haidt, 2005).
  • Μείωση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων (Bolier, Haverman, Westerhof, Riper, Smit, & Bohlmeijer, 2013).
  • Μείωση του στρες (Irving et al., 2014 ).
  • Θετικότερες κοινωνικές συνδέσεις και θετικότητα ως προς τον εαυτό (Hutcherson, Seppala & Gross, 2008).
  • Αύξηση της συμπόνιας, αύξηση της ενσυνειδητότητας και της ευεξίας (Neff & Germer, 2013).

Έρευνες για το Mindfulness ως εργαλείο παρέμβασης στο Coaching 

  • Ενίσχυση σωματικής και ψυχικής υγείας (Robins, Kiken, Holt & McCain, 2014).
  • Ανάπτυξη αυθεντικής ηγεσίας (Kinsler, 2014).
  • Διαχείριση του στρες και αύξησης της επίδοσης (Passmore & Marianetti, 2007).

Έρευνες Διαλογισμού σε ψυχοθεραπευτές

Για ψυχοθεραπευτές που ασκήθηκαν για 9 εβδομάδες οι ίδιοι σε διαλογισμό mindfulness στη Γερμανία, έδειξαν ότι, τα συμπτώματα των ασθενών τους, έπεσαν κατά πολύ πιο πολύ από ότι των ψυχοθεραπευτών (control group) που δεν έκαναν διαλογισμό (Grepmairetal 2007). Δείχνοντας τη σημαντικότητα του διαλογισμού στους επαγγελματίες ψυχικής υγείας.

Ο διαλογισμός βοηθά από το λεγόμενο burn out των ψυχοθεραπευτών. Είναι ένα μέσο ψυχικής άμυνας αλλά και επαναφορτισμού της ενέργειας μας.

Έρευνες σε φοιτητές ιατρικής για 8 εβδομάδες πρακτικής στο mindfulness έδειξαν κατακόρυφη μείωση του στρες και της κατάθλιψης έναντι του control group (Shapiro et al, 2007).

Εντυπώσεις από συμμετέχοντες

https://mandala.gr/testimonials/

 

Διάρκεια

  • Αναμείνατε για ανακοίνωση νέων ημερομηνιών
  • Θα υπάρχουν ενδιάμεσα μικρά διαλείμματα και ξεκούραση μεσημεριανή 1 ώρας.
  • Το σεμινάριο διεξάγεται μέσω σύγχρονης εκπαίδευσης online σε εύκολης χρήσης πλατφόρμα που θα σας σταλεί.

 Επένδυση

  • Η επένδυση σας: 300€
  • Δώρο η εποπτεία των 4 περιπτώσεων σας και η ομαδική εποπτεία μερικούς μήνες μετά (προαιρετικό) αξίας 220€ !
  • Σε περίπτωση ακύρωσης σας, το ποσό καταβολής για κράτηση θέσης δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση δική μας ακύρωση θα σας επιστραφεί όλο το ποσό.
  • Για την κράτηση θέσης απαραίτητη είναι η προπληρωμή ΟΛΟΥ το ποσού στον παρακάτω λογαριασμό:

Εθνική Τράπεζα

Κανελλοπούλου Κατερίνα

Αριθμός λογαριασμού: 68200142906

iban: GR7801106820000068200142906

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μου στο 210.6403224 ή συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσω το συντομότερο μαζί σας.

Η Κατερίνα Κανελλοπούλου είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας, BSc Hons με διάκριση από το πανεπιστήμιο του Aberdeen. Είναι πιστοποιημένη Θετική & Coaching Ψυχολόγος MSc από το πανεπιστήμιο του East London και εγκεκριμένη από το International Society for Coaching Psychology του Λονδίνου, όπου και είναι μέλος MISCP (2434). Έχει ειδίκευση στην Κλινική υπνοθεραπεία, την αναδρομική θεραπεία (Hypnotherapy & Regression Therapy) τις οποίες και διδάσκει. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην αναδρομική θεραπεία από τον παγκόσμιο οργανισμό της Earth Association for Regression Therapy και εκπαιδεύτρια στην Κλινική Υπνοθεραπεία από την International American Association. Επιπλέον, είναι εκπαιδεύτρια στο Transpersonal Psychotherapy, στο Coaching και στο Mindfulness από την International Association of Coaches, Therapists & Mentors. Είναι επίσης, Θεραπεύτρια μέσω των Τεχνών (Integrative Arts Therapies) από το Institute for Arts In Therapy & Education του Λονδίνου. Έχει εκπαιδευτεί στη Hatha Yoga 200 hrs και σε ποικίλες τεχνικές διαλογισμού.

Εφαρμόζει ένα ολιστικό σύστημα θεραπείας εναρμονίζοντας νου, συναίσθημα, σώμα και πνεύμα για την ολοκληρωτική κάθαρση, ισορροπία και αυτογνωσία του ανθρώπου.

Για δηλώσεις ενδιαφέροντος και για περισσότερες πληροφορίες: