Για Εταιρείες

Positive Psychology Coaching and Mindfulness

 

Θετική Ψυχολογία, Coaching Ψυχολογία & Mindfulness 

Ένας πρωτοποριακός συνδυασμός επιστημονικά τεκμηριωμένων ασκήσεων και τεχνικών που μπορούν να εφαρμόζονται εύκολα από τους εργαζομένους και τα στελέχη της επιχείρησής σας, προσφέροντάς τους μια σημαντική εργαλειοθήκη για την προσωπική και εργασιακή τους εξέλιξη.

 

Εφαρμόζουμε τα εξής προγράμματα για εταιρείες:

  1. Βιωματικά ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα (ψυχολογία & εκπαίδευση) προσαρμοσμένα στις ανάγκες της εταιρείας σας με σκοπό τη δημιουργία ενός θετικού και ενσυνείδητου οργανισμού.
  2. Ομάδες Coaching στους υπαλλήλους ή στα στελέχη της επιχείρησής σας με αιτήματα που θέτετε εσείς.
  3. Ομάδες για ψυχολογική υποστήριξη των εργαζομένων ή των στελεχών μιας επιχείρησης.
  4. Ατομικές συνεδρίες coaching.
  5. Ατομικές συνεδρίες ψυχολογικής υποστήριξης.

 

Οι συνεδρίες και τα εκπαιδευτικά προγράμματα δύναται να πραγματοποιούνται online.

 

Ο βασικός μας πυρήνας, σε συνδυασμό με τον στόχο που έχει τεθεί από την εταιρεία σας είναι η ενίσχυση της ψυχολογικής ευεξίας των εργαζομένων ή και των στελεχών μιας επιχείρησης.

 

Τι σημαίνει ο όρος ψυχολογική ευεξία και γιατί είναι σημαντικό;

Ο όρος «ψυχολογική ευεξία» χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη συναισθηματική υγεία και τη συνολική λειτουργικότητα ενός ατόμου. Το άτομο με ψυχολογική ευεξία, αισθάνεται ικανοποίηση από τη ζωή, βιώνει θετικά συναισθήματα, έχει θετικές σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω του, είναι αυτόνομο, συνεργάσιμο, έχει αίσθημα σκοπού και βρίσκει νόημα στη ζωή και την εργασία του, εξελίσσεται και «επενδύει» στην προσωπική του ανάπτυξη.

 

Ποια είναι τα εργαλεία μας για να ενισχύσουμε την ψυχολογική τους ευεξία; 

  • Θετική Ψυχολογία.
  • Mindfulness.
  • Coaching Ψυχολογία.

 

Προσφέρουμε

Ένα ολιστικό πρόγραμμα ευεξίας μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις όπως είναι το Mindfulness (ενσυνειδητότητα), η Θετική Ψυχολογία και η Coaching Ψυχολογία με στόχο την ενίσχυση της ψυχολογικής ευεξίας των εργαζομένων μαζί με τους στόχους που θέλετε να επιτύχουν.

 

Θετική Ψυχολογία

Είναι η επιστημονική μελέτη των ανθρώπινων σκέψεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών με συγκεκριμένη εστίαση στην ενίσχυση των δυνατών στοιχείων του χαρακτήρα, στην ανάπτυξη θετικών συναισθημάτων, στην ικανοποίηση από τη ζωή, στο νόημα και την ευτυχία. Μερικές ακόμη έννοιες που διαπραγματεύεται και ερευνά η Θετική Ψυχολογία είναι η ψυχική ανθεκτικότητα, η ψυχολογική ροή, η αυτοπραγμάτωση, η υπέρβαση, η απόλαυση της ζωής, η ανάπτυξη θετικών σχέσεων, η ελπίδα, η αισιοδοξία, η έμπνευση και η πνευματικότητα. Μέσα από κατάλληλες ασκήσεις, η θετική ψυχολογία συνιστά ότι όλα τα παραπάνω μπορούν να αναπτυχθούν εφόσον θελήσουμε. Η Θετική Ψυχολογία ταιριάζει απόλυτα με την Coaching Ψυχολογία καθώς και οι δύο εστιάζουν στο θετικό, στην αυτοπραγμάτωση και την υπέρβαση.

 

Τι είναι το Coaching Ψυχολογίας; 

Είναι ένας σχετικά καινούργιος αναγνωρισμένος κλάδος της Ψυχολογίας με τις θεωρίες και τις προσεγγίσεις της να βασίζονται στις υπάρχουσες ψυχολογικές θεωρίες και προσεγγίσεις, παιδιών και ενηλίκων. Εμπεριέχει επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους και ψυχομετρικά εργαλεία για να βοηθήσει το άτομο να ανθίσει, να ακμάσει και να θριαμβεύσει (floursishing and thrive).

Η πρακτική της μπορεί να περιγραφεί ως μια διαδικασία με στόχο την ενίσχυση της ευεξίας (well-being) και της επίδοσης (performance) στην προσωπική ζωή (life coaching) και στην εργασία (business coaching).

Το Coaching (ή προπονητική) είναι ουσιαστικά μια συνεργασία μεταξύ του προπονητή Coach και του πελάτη, όπου στόχος είναι να βοηθηθεί το άτομο μέσα από τις γνώσεις και τις δεξιότητες του Coach, ώστε να επιτύχει στόχους σε θέματα προσωπικής ζωής, καριέρας, αθλητισμού, στις επιχειρήσεις ή σε άλλους τομείς ενδιαφέροντός του.

 

Τι είναι το Positive Psychology Coaching;

Η θετική Ψυχολογία σε συνδυασμό με την Coaching Ψυχολογία

Το Coaching Θετικής Ψυχολογίας είναι μια επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση που βοηθά τους πελάτες να αυξήσουν την ευεξία τους (well – being), να βελτιώσουν και να εφαρμόσουν τα δυνατά στοιχεία του χαρακτήρα τους (strenghts), να βελτιώσουν την απόδοση (perfromance) και να επιτύχουν πολύτιμους στόχους (goals). Είναι το coaching που βασίζεται αποκλειστικά στην επιστήμη της θετικής ψυχολογίας. Η προσέγγισή της αντιμετωπίζει το άτομο ως όλον και ο Ψυχολόγος - Coach επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση των δυνατών στοιχείων του χαρακτήρα (strengths), στην ενίσχυση και ανάπτυξη των θετικών συναισθημάτων, σκέψεων και συμπεριφορών, και στον στόχο.

 

 

Τι είναι το Mindfulness; 

O διαλογισμός Mindfulness (ενσυνειδητότητα) είναι μια επιστημονικά τεκμηριωμένη παρέμβαση που έχει δείξει να μειώνει τα αρνητικά συναισθήματα όπως είναι το stress και το άγχος, να βελτιώνει τη μνήμη και τη συγκέντρωση και να ενισχύει την ευεξία. Μάς μαθαίνει, μέσα από τις απλές τεχνικές του, πώς να επικεντρωνόμαστε στο παρόν, με συνειδητή επίγνωση για τις σκέψεις και τα συναισθήματα που αναδύονται στην εκάστοτε παρούσα στιγμή, χωρίς την ανάλυση ή την κριτική που συνήθως συμβαίνει α- συνειδητά, αυτόματα και χωρίς τον έλεγχο μας (Kabat – Zinn, 2003).

Σύμφωνα με τη θεωρία της ενσυνειδητότητας, οι σκέψεις μας είναι αυτόματες λειτουργίες του νου και, εφόσον δεν μάθουμε να τις διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά, αυτές με τη σειρά τους τείνουν να μας προκαλούν άγχος, φόβο, θλίψη, δυσλειτουργικές σκέψεις και συμπεριφορές.

 

 

PERMA model για εταιρείες (Seligman, 2011): το μοντέλο συνιστά ότι η ψυχολογική ευεξία - ευτυχία ενός ατόμου ή οργανισμού καθορίζεται από 5 σημαντικούς πυλώνες: τα Θετικά Συναισθήματα, τη Δέσμευση, τις Σχέσεις, το Νόημα και τις Επιτεύξεις. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό το μοντέλο ευημερίας για την ανάπτυξη και των 5 στοιχείων.

 

 

 

Τι δείχνουν οι έρευνες για το Mindfulness: 

  • Μείωση του στρες και της κατάθλιψης (Kabat – Zinn, 2003;Schreiner, & Malcolm, 2008).
  • Βελτίωση συγκέντρωσης, αύξηση αυτοέλεγχου, ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης και ευελιξίας (Davis & Hayes, 2011).
  • Αύξηση της ευεξίας (Carmody & Baer, 2008).
  • Μείωση, αρνητικών, κριτικών και παράλογων σκέψεων (Fjorback, Arendt, Ørnbøl, Fink, & Walach, 2011).
  • Βελτίωση σε χρόνιες ασθένειες (Walsh & Shapiro, 2006).

Τι δείχνουν οι έρευνες Mindfulness με Θετική Ψυχολογία

  • Αύξηση θετικών συναισθημάτων, αύξηση της επίγνωσης, ανάπτυξη θετικότερων σχέσεων, καλύτερη υγεία, αύξηση νοήματος ζωής, αύξηση αυτό – αποδοχής (Fredrickson, Cohn, Coffey, Pek & Finkel, 2008).
  • Αύξησης της ευεξίας (Irving et al., 2014 ; Sin  & Lyubomirsky, 2009; Carmody & Baer, 2008 ; Gable & Haidt, 2005).
  • Μείωση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων (Bolier, Haverman, Westerhof, Riper, Smit, & Bohlmeijer, 2013).
  • Μείωση του στρες (Irving et al., 2014 ).
  • Θετικότερες κοινωνικές συνδέσεις και θετικότητα ως προς τον εαυτό (Hutcherson, Seppala & Gross, 2008).
  • Αύξηση της συμπόνιας, αύξηση της ενσυνειδητότητας και της ευεξίας (Neff & Germer, 2013).

Έρευνες για το Mindfulness στο Coaching 

  • Ενίσχυση σωματικής και ψυχικής υγείας (Robins, Kiken, Holt & McCain, 2014).
  • Ανάπτυξη αυθεντικής ηγεσίας (Kinsler, 2014).
  • Διαχείριση του στρες και αύξησης της επίδοσης (Passmore & Marianetti, 2007).

 

Καλέστε μας για ένα online ραντεβού και μάθετε περισσότερο για τα προγράμματα και την εφαρμογή τους, σύμφωνα με τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.

 

References

Brown, K. W., & Ryan, R. M. (2003). The benefits of being present: mindfulness and its role in psychological well-being. Journal of personality and social psychology84(4), 822.

Carmody, J., &Baer, R. A. (2008). Relationships between mindfulness practice and levels of mindfulness, medical and psychological symptoms and well-being in a mindfulness-based stress reduction program. Journal of behavioral medicine31(1), 23-33.

Davis, D. M., & Hayes, J. A. (2011). What are the benefits of mindfulness? A practice review of psychotherapy-related research. Psychotherapy48(2), 198.

Fredrickson, B. L., Cohn, M. A., Coffey, K. A., Pek, J., & Finkel, S. M. (2008). Open hearts build lives: positive emotions, induced through loving-kindness meditation, build consequential personal resources. Journal of personality and social psychology95(5), 1045.

Fredrickson, B. L. (2009). Positivity. Harmony.

Kabat Zinn, J. (2003). Mindfulness‐based interventions in context: past, present, and future. Clinical psychology: Science and practice, 10(2), 144-156.

Lyubomirsky, S. (2007). The how of happiness: A practical approach to getting the life you want. London: Sphere.

Mills, M. J., Fleck, C. R., &Kozikowski, A. (2013). Positive psychology at work: A conceptual review, state-of-practice assessment, and a look ahead. The Journal of Positive Psychology, 8(2), 153-164.

Neff, K. D., & Germer, C. K. (2013). A pilot study and randomized controlled trial of the mindful self‐compassion program. Journal of clinical psychology69(1), 28-44.

Park, N., Peterson, C., & Seligman, M. E. (2004). Strengths of character and well-being. Journal of social and Clinical Psychology23(5), 603-619.

 

 

Συντονιστής προγράμματος: 

Η Κατερίνα Κανελλοπούλου είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας, BSc Hons με διάκριση από το πανεπιστήμιο του Aberdeen. Είναι πιστοποιημένη Θετική Ψυχολόγος & Coaching Ψυχολόγος MSc από το πανεπιστήμιο του East London και εγκεκριμένη από το International Society for Coaching Psychology του Λονδίνου, όπου και είναι μέλος MISCP (2434). Έχει ειδίκευση στην Κλινική υπνοθεραπεία, στην αναδρομική θεραπεία (Hypnotherapy & Regression Therapy) τις οποίες και διδάσκει. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην αναδρομική θεραπεία από τον παγκόσμιο οργανισμό της Earth Association for Regression Therapy και εκπαιδεύτρια στην Κλινική Υπνοθεραπεία από την International American Association. Επιπλέον, είναι δημιουργός μοναδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ολιστική – Συνθετική Ψυχοθεραπεία & Coaching αναγνωρισμένο από την International Association of Coaches, Therapists & Mentors, στο Ολιστικό – Συνθετικό Coaching βασισμένο σε προσεγγίσεις της επιστημονικά τεκμηριωμένης Coaching Ψυχολογίας, η μοναδική αναγνωρισμένη εκπαίδευση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα από την International Society for Coaching Psychology. Είναι επίσης, Συνθετική Θεραπεύτρια μέσω των Τεχνών (Integrative Arts Therapies) από το Institute for Arts In Therapy & Education του Λονδίνου. Έχει εκπαιδευτεί στη Hatha Yoga 200 hrs και σε ποικίλες τεχνικές διαλογισμού.

 

Εφαρμόζει ένα ολιστικό σύστημα θεραπείας εναρμονίζοντας νου, συναίσθημα, σώμα και πνεύμα για την ολοκληρωτική κάθαρση, ισορροπία και αυτογνωσία του ανθρώπου.

Για δηλώσεις ενδιαφέροντος και για περισσότερες πληροφορίες:

 

 

Mandala Institute

Esperidon 10, Vouliagmeni

Leukados 2, Vari

T 210 6403224

info@mandala.gr

Δήλωση Ενδιαφέροντος

Please enter your name.
Please enter a valid phone number.
Please enter a message.