+30 210 64 03 224          Εσπερίδων 10, Βουλιαγμένη          Λευκάδος 2, Βάρη

mandala logo 2

Για Εταιρείες

Wellness Retreat

Yoga & Mindfulness Meditation Wellness Retreat για εταιρίες και στελέχη εταιριών

Mindful Yoga

Η πρακτική της Yoga περιλαμβάνει μια σειρά από σωματικές στάσεις (asanas), αναπνευστικές ασκήσεις (pranayama) και διαλογισμό. O συνδυασμός αυτών των 3 στοιχείων, μέσα σε ένα μάθημα μιάμισης ώρας, βοηθά στην εξισορρόπηση των δύο ημισφαίριων του εγκεφάλου, προσφέρει ευεξία, ισορροπία, νοητική και σωματική χαλάρωση, όπως επίσης και πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας. Η πρακτική της περεταίρω, βοηθά στη μείωση τους στρες, στη μείωση των αρνητικών μας συναισθημάτων και στην αύξηση της θετικότητας.

Μέσα από συγκεκριμένες στάσεις της yoga θέλουμε να βελτιώσουμε την λανθασμένη στάση του σώματος μας και να ευθυγραμμίσουμε τη σπονδυλική μας στήλη, έτσι ώστε να προστατευτεί και να εξισορροπηθεί το νευρικό μας σύστημα με σκοπό να βελτιωθεί η υγεία μας. Στόχος της πρακτικής δεν είναι να φτάσουμε κάποια μελλοντική, ιδανική στιγμή για να πετύχουμε την τέλεια ευθυγραμμισμένη πλάτη, αλλά να χαρίσουμε στο σώμα μας μεγαλύτερη ευλυγισία, μεγαλύτερό εύρος κινήσεων, συναισθηματική ευεξία και νοητική χαλάρωση.
Στόχος του συγκεκριμένου mindful yoga είναι να χαλαρώσουμε το νου και το σώμα, μέσα από ήπιες διατατικές ασκήσεις (streching), να επικεντρωθούμε στο παρόν, μέσα από την αναπνοή μας, να ασκηθούμε στον διαλογισμό ενσυνειδητότητας (mindfulness meditation) και να παρατηρήσουμε συνειδητά το σώμα μας σε κάθε στάση. Στο τέλος χαλαρώνουμε σε ύπτια θέση, με καθοδηγούμενο διαλογισμό για τη μείωση του άγχους και την επικέντρωση μας στο παρόν.

Η Yoga προσφέρει σε όλους τα ευεργετικά της οφέλη, ανεξαρτήτως ηλικίας, επίπεδο γυμναστικής, σωματότυπο ή προηγούμενη εμπειρία σε άσκηση και εναρμονίζεται με τις ανάγκες της κάθε ομάδας.

Mindfulness Meditation

To Mindfulness Meditation (ενσυνειδητότητα), είναι μια εύκολη πρακτική αυτοσυγκέντρωσης και διαλογισμού, που μας μαθαίνει, να παρατηρούμε τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις αισθήσεις του σώματος που αναδύονται, χωρίς ανάλυση ή κριτική, βοηθώντας μας με αυτό τον τρόπο να εστιάζουμε στο παρόν, ενώ ταυτόχρονα, μας βοηθά να χαλαρώνουμε νοητικά, να διαχειριζόμαστε τις σκέψεις και τα συναισθήματα μας, εφόσον έχουμε μάθει να μην τα αναλύουμε, ή να μην τα αντιλαμβανόμαστε ως άμυνα στον υποτιθέμενο «κίνδυνο» πάλης ή φυγής που το άγχος δημιουργεί.

Έρευνες έχουν δείξει ότι εφαρμόζοντας πολύ απλές τεχνικές καθημερινά από 3΄ έως 25΄ μειώνεται το άγχος και το στρες, ειδικά στον χώρο εργασίας, όπου εκεί, οι παράγοντες του στρες πολλαπλασιάζονται λόγο των απαιτήσεων της εκάστοτε εταιρίας. Με τον καιρό οι έρευνες δείχνουν ότι μέσα από την πρακτική ο άνθρωπος μαθαίνει να διαχειρίζεται τα αρνητικά συναισθήματα και να διατηρεί μια ήρεμη κατάσταση στο νου, προσφέροντας του συγκέντρωση, βελτίωση στη μνήμη, καλύτερες σχέσεις με συναδέλφους και αύξηση της παραγωγικότητας.

Στα βιωματικά mindfulness wellness retreat μαθαίνουμε μερικές απλές ολιγόλεπτες τεχνικές για το σπίτι και το γραφείο, εφαρμόζουμε ένα ολοκληρωμένο mindfuness meditation των 25΄, μαζί με επιστημονικά τεκμηριωμένες ασκήσεις θετικής ψυχολογίας για την αύξηση της θετικότητας και τη μείωση του άγχους.

Εργαλεία μας: λίγη θεωρία mindfulness & εφαρμοσμένης θετικής ψυχολογίας, καθοδηγούμενοι διαλογισμοί, art therapy, αναπνοές, τεχνικές βαθιάς χαλάρωσης.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να προσφερθεί ως ένα Σαββατοκύριακο ευεξίας όπου εμπεριέχεται όλη η θεωρία και η εκπαίδευση του mindfulness meditation συνδυαστικά με την εφαρμοσμένη θετική ψυχολογία για καλύτερα αποτελέσματα στη μείωση του στρες και στην αύξηση της θετικότητας.

Δήλωση Ενδιαφέροντος

Please enter your name.
Please enter a valid phone number.
Please enter a message.