+30 210 64 03 224          Εσπερίδων 10, Βουλιαγμένη          Λευκάδος 2, Βάρη

mandala logo 2

Mindfulness Meditation for Beginners

meditation-3

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 23 Νοεμβρίου, 17:00 – 21:00.

Μάθε διαλογισμό μέσα από τις απλές και εύκολες τεχνικές του Διαλογισμού Ενσυνειδητότητας. 

Ένα σεμινάριο που θα σε βοηθήσει να δεις την καθημερινότητα σου μέσα από μια “άλλη οπτική”. 

Μείωση του άγχους και των αρνητικών συναισθημάτων, αύξηση της ευεξίας και της ζωτικότητας. 

Οι ασκήσεις που θα μάθετε στο σεμινάριο είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες για τα οφέλη που προσφέρουν. 

Μοναδικός συνδυασμός Διαλογισμού & Θετικής Ψυχολογίας.  

Τι είναι το Mindfulness Meditation

O διαλογισμός Mindfulness (ενσυνειδητότητα), σε μαθαίνει μέσα από τις απλές τεχνικές του, να επικεντρώνεσαι στο παρόν, με συνειδητή επίγνωση για τις σκέψεις και τα συναισθήματα που αναδύονται στην εκάστοτε παρούσα στιγμή, χωρίς την ανάλυση ή τη κριτική που συνήθως συμβαίνει α- συνειδητά, αυτόματα και χωρίς τον έλεγχο μας (Kabat – Zinn, 2003).

Τα συναισθήματα και οι σκέψεις μας είναι αυτόματες λειτουργίες του νου και εφόσον δεν μάθουμε να τα διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά και μέσα από συγκεκριμένη μέθοδο τείνουν να μας διαχειρίζονται προκαλώντας με τη σειρά τους, άγχος, φόβο, stress, κατάθλιψη και δυσλειτουργικές σκέψεις.  

Το Mindfulness σου αλλάζει τον τρόπο που “βλέπεις” την καθημερινότητα σου μια για πάντα. 

Αφορά άτομα που θέλουν να μάθουν απλές καθημερινές τεχνικές διαλογισμού για τη μείωση του stress και του άγχους, για τη μείωση των αρνητικών συναισθημάτων και των αρνητικών σκέψεων. 

Αφορά άτομα που θέλουν να μάθουν να διαχειρίζονται τις αρνητικές τους σκέψεις και τα αρνητικά τους συναισθήματα, που θέλουν να ζουν στο παρόν συνειδητά και με επίγνωση, που θέλουν να απολαμβάνουν θετικότερες σχέσεις με τα σημαντικά για αυτούς άτομα. 

Αφορά επίσης και επαγγελματίες που θέλουν να δοκιμάσουν τις τεχνικές αυτές, ώστε να τις εντάξουν στις συνεδρίες τους αργότερα, παρακολουθώντας το πιστοποιημένο εκπαιδευτικό μας σεμινάριο Mindfulness & Meditation Therapy for Professionals https://mandala.gr/https-mandala-gr-mindfulness-meditation-therapy-for-professionals/

Πολύ περισσότερο θα μάθετε όχι μόνο πως να μειώνετε το άγχος, τον θυμό και τη θλίψη αλλά και στο πως να αυξάνετε τα θετικά σας συναισθήματα όπως γαλήνη, ηρεμία, χαρά, ευγνωμοσύνη στην καθημερινότητα σας. 

Τι διαφορετικό έχει αυτό το mindfulness από άλλα προγράμματα mindfulness for beginners. 

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο λόγο της ειδικότητας μου ως Ψυχολόγος BSc Hons, MSc στην Εφαρμοσμένη Θετική Ψυχολογία και την Coaching Ψυχολογία, προσθέτω επιστημονικά τεκμηριωμένες βιωματικές ασκήσεις και από τους δύο επιστημονικούς κλάδους της Ψυχολογίας, πρώτον, για να βοηθήσουμε στην αύξηση των θετικών συναισθημάτων μέσα από ερευνημένες μεθόδους, δεύτερον, για να βάλουν οι συμμετέχοντες έναν επιτεύξιμο στόχο με σκοπό τη μείωση των αρνητικών τους συναισθημάτων και την αύξηση των θετικών τους συναισθημάτων στην καθημερινότητα τους, απολαμβάνοντας πολλαπλά οφέλη, στις σχέσεις, στην οικογένεια, στην εργασία τους, με τον εαυτό τους. 

Θα μάθετε: 

  • 4 τεχνικές διαλογισμού mindfulness 
  • Γρήγορους διαλογισμούς 3′ έως 25′ για να τα εντάξετε στην καθημερινότητα σας
  • Σωματική χαλάρωση για τη μείωση του άγχους και για καλό ύπνο
  • 1 οραματισμό για την παρατήρηση των αρνητικών συναισθημάτων και την επικέντρωση στην αταραξία
  • 1 καθοδηγούμενο διαλογισμό για την αύξηση της ηρεμίας, της συγχώρεσης και της αγάπης 
  • Θα σας δοθεί εύκολο πρόγραμμα εβδομαδιαίου διαλογισμού. 

 

Οι διαλογισμοί είναι εύκολοι και καθοδηγούμενοι.  

 

Λίγα λόγια για τις έρευνες Mindfulness Meditation & Positive Psychology:

Τα προγράμματα του διαλογισμού mindfulness, έχουν αρχίσει να ερευνώνται περισσότερο τα τελευταία χρόνια από ψυχολόγους, καθώς φαίνεται να προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στον άνθρωπο, όπως μείωση του άγχους και της κατάθλιψης (Kabat – Zinn, 2003;Schreiner, & Malcolm, 2008), βελτίωση σε χρόνιες ασθένειες (Walsh & Shapiro, 2006), βελτίωση συγκέντρωσης, αύξηση αυτοέλεγχου, ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης και ευελιξίας (Davis & Hayes, 2011), αύξηση της ευεξίας (Carmody & Baer, 2008).

Η τεχνική του mindfulness, προέρχεται αρχικά, από την αρχαία παράδοση του βουδισμού, που συνιστά να είμαστε συνειδητοί, σε επαγρύπνηση και με εστιασμένη την προσοχή μας στο παρόν, έχοντας συγχρόνως επίγνωση στις συναισθηματικές μας διακυμάνσεις και αναταραχές (Siegel, Germer, & Olendzki, 2009), παρατηρώντας τες τελικά με αποδοχή (Neff, & Germer,2013).

Ο πρωταρχικός σκοπός του διαλογισμού δεν είναι μόνο το να μειωθούν τα αρνητικά συναισθήματα και το να μάθουμε να εστιάζουμε στο παρόν, αλλά πολύ περισσότερο, το να μας εξελίξει ως άτομα, να μας θεραπεύσει και να μας βοηθήσει να καλλιεργήσουμε τη θετικότητα (Shapiro, Schwartz & Santerre, 2002). Συνεπώς, η απουσία συμπτωμάτων δεν συνιστά απαραιτήτως και ανάπτυξη της ευτυχίας (Sin  & Lyubomirsky, 2009).

Η θετική ψυχολογία, μέσα από τις ερευνημένες της ασκήσεις, έχει δείξει ότι ενισχύει την ευτυχία στον άνθρωπο, ότι τον βοηθά να αναπτύξει τη μέγιστη λειτουργικότητα του και ότι τον εξελίσσει able & Haidt, 2005). 

Για να αναπτυχθεί η ευτυχία, χρειάζεται να αυξήσουμε τη θετικότητα μας (Fredrickson, 2009), μέσα από δραστηριότητες (Sin  & Lyubomirsky, 2009) και ασκήσεις (Fredrickson, 2009) που βοηθούν ως προς την καλλιέργεια της.

Έρευνες δείχνουν, ότι η θετικότητα είναι σημαντική να αναπτύσσεται στον άνθρωπο, εφόσον, δημιουργεί ένα ευρύτερο και πιο ευέλικτο τρόπο σκέψης, βοηθώντας τον στη μείωση των αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων, δράσεων και συμπεριφορών (Fredrickson, 2009).

Επιπροσθέτως, η θετικότητα, βοηθά στη διαχείριση των σκέψεων (Tarrier, 2010), αναπτύσσει καλύτερη ψυχική υγεία και προστατεύει από ψυχικές ασθένειες όπως κατάθλιψη, άγχος και σχιζοφρένεια (Garland et al., 2010) αναπτύσσει  ψυχική ανθεκτικότητα (Tugade & Fredrickson, 2004) και ικανοποίηση από τη ζωή (Cohn, Fredrickson, Brown, Mikels & Conway, 2009).

 

Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουμε πως να διαχειριζόμαστε τις αρνητικές σκέψεις και τα αρνητικά μας συναισθήματα μέσα από επιστημονικά ερευνημένα μοντέλα ψυχολογικής ευεξίας.  

Ποια είναι η διαφορά από άλλα προγράμματα / σεμινάρια mindfulness;

Λόγο της ειδικότητας μου ως Ψυχολόγος BSc, MSc, στο Positive Psychology & Coaching Psychology, έχω εντάξει ερευνημένες ασκήσεις και από τους δύο επιστημονικούς κλάδους, πρώτον, για την αύξηση των θετικών συναισθημάτων, δεύτερον, στο να επιτύχουμε έναν επιτεύξιμο στόχο που θα βοηθήσει στην ενίσχυση της ψυχολογική σας ευεξία στην καθημερινότητα σας, στο σπίτι σας, στην εργασίας σας, με τα σημαντικά για εσάς άτομα και με τον εαυτό σας. 

Ένα μεταμορφωτικό σεμινάριο που θα σας αλλάξει τη ζωή σας μια για πάντα. 

Testimonials για το mindfulness meditation από τα εκπαιδευτικά μας: https://mandala.gr/testimonials/

Η επένδυση σας: 60€

Για κράτηση θέσης: Τ. 210 6403224 / περιορισμένες θέσεις

Για την κράτηση θέσης απαραίτητη η προπληρωμή του σεμιναρίου στον εξής λογαριασμό. 

Εθνική Τράπεζα:

Κανελλοπούλου Κατερίνα

Αριθμός λογαριασμού: 68200142906

iban: GR7801106820000068200142906

Για να κλείσετε θέση μπορείτε να κάνετε κατάθεση στον λογαριασμό που παραθέτω με αιτιολογία σεμινάριο ψυχολογίας. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον καταθέτη. 

Πολιτική ακύρωσης: Σε περίπτωση ακύρωσης σας το ποσό καταβολής για κράτηση θέσης δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση δική μας ακύρωση θα σας επιστραφεί όλο το ποσό.

 

Από ποιόν διεξάγεται;

Το σεμινάριο διεξάγεται από την έμπειρη Ψυχολόγo BSc Hons, MSc  Κατερίνα Κανελλοπούλου.

Η Κατερίνα Κανελλοπούλου είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας BSc Hons με διάκριση από το πανεπιστήμιο του Aberdeen(BPS Accredited)Ασκεί το επάγγελμα της στο νόμιμο γραφείο της από το 2007 (αρ. αδείας 07/842).

Κατέχει MSc στην Εφαρμοσμένη Θετική Ψυχολογία και Προπονητική Ψυχολογία (MSc Applied Positive Psychology and Coaching Psychology), δύο αρκετά καινούργιους κλάδους της ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο του East London. Η μεταπτυχιακή της διατριβή ήταν μια ψυχολογική παρέμβαση σε 27 άτομα για 4 εβδομάδες, συνδυάζοντας τις τεχνικές του Mindfulness με θεωρία και ασκήσεις από τη Θετική Ψυχολογία και την Transpersonal (Spiritual) Ψυχολογία με πολύ καλά θεραπευτικά αποτελέσματα στη μείωση τους στρες και στην αύξηση της θετικότητας και της επίγνωσης στο παρόν.

Είναι επίσης πιστοποιημένη Clinical Hypnotherapist, Regression Therapist Dip. RTh, Regression Therapist Instructor, πιστοποιημένη εκπαίδευση από την Earth Association for Regression Therapy  (EARTh).

Πιστοποιημένη Mindfulness & Meditation Therapist / Instructor από την International Association of Coaches, Therapists and Mentors. 

Είναι επίσης Integrative Arts Therapist από το Institute for Arts in Therapy and Education του Λονδίνου.

Έχει εκπαιδευτεί περαιτέρω στη HathaYoga 200hrs και σε ποικίλες τεχνικές διαλογισμού (mindfulness meditationbuddist meditation & psychologymantra & mudra meditations, guided relaxation & healing meditation).

Εφαρμόζει ένα ολιστικό σύστημα θεραπείας εναρμονίζοντας νου, συναίσθημα, σώμα και πνεύμα για την ολοκληρωτική κάθαρση και αυτογνωσία του ανθρώπου που το έχει ονομάσει ολιστική συμβουλευτική & ψυχοθεραπεία.

Συνθέτει πρότυπες θεραπείες όπως το Yoga & Meditation Psychology / Holistic Regression Psychotherapy.

Το σεμινάριο διεξάγεται στη Βάρη, Λευκάδος 2

Τ. 210 6403224