Τι είναι Διαλογισμός: Κάνε την Άσκηση του ενός λεπτού!

eI4xH0

Τι είναι Διαλογισμός: Κάνε την Άσκηση του 1’

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια διαστρεβλωμένη άποψη για τον διαλογισμό.

Παραθέτω μερικές από αυτές:

  • Χρειάζεται να μην σκέπτομαι τίποτα
  • Δεν βλέπω εικόνες
  • Χρειάζεται να είμαι σε ένα κενό σκέψεων και εικόνων
  • Χρειάζομαι πολύ χρόνο την ημέρα για να διαλογιστώ
  • Είναι δύσκολο να διαλογιστείς
  • Είναι θρησκευτικό
  • Θα πάρει χρόνια για να νιώσω τα οφέλη
  • Είναι μια διαφυγή από τα προβλήματα
  • Είναι εγωιστικό

Τι είναι λοιπόν διαλογισμός;

Ο πραγματικός διαλογισμός και η πρακτική του γίνεται για να “ενωθείς” με τον Θεό και να αντιληφθείς καλύτερα τη φύση σου ως ψυχή και πνεύμα παρά ως φθαρτή, θνητή ύλη. Αυτό σου προσφέρει μια εσωτερική δύναμη, γαλήνη, θετικότητα και αισιοδοξία καθώς τα αρνητικά συναισθήματα όπως το άγχος, ο φόβος, η θλίψη, η ζήλια και οι ενοχές μειώνονται ενώ συγχρόνως αυξάνονται τα θετικά συναισθήματα όπως η ελπίδα, η χαρά και η αγάπη άνευ εγωισμού. Έχεις την τάση να δίνεις παρά να παίρνεις καθώς γνωρίζεις ότι η αφθονία είναι για όλους. Βιώνεις το παρόν πιο έντονα, μειώνονται οι αρνητικές σκέψεις και η διαστρέβλωση της πραγματικότητας, απολαμβάνεις το παρόν χωρίς ενοχές!

 

Έρευνες δείχνουν ότι η πνευματικότητα αυξάνει την ψυχολογική ευεξία του ατόμου!

 

Υπάρχουν χιλιάδες πρακτικές διαλογισμού. Άλλες εύκολες και άλλες πιο προχωρημένες ανάλογα το επίπεδο του ασκητή και ανάλογα τις προθέσεις που έχει θέσει. Τον λόγο που διαλογίζεται.

 

Ο διαλογισμός είναι πολλές έννοιες και όχι μια:

  • Είναι η εκπαίδευση και καλλιέργεια του νου
  • Είναι νοητική άσκηση όπως έχουμε και την σωματική άσκηση – ίδιας και μεγαλύτερης σημαντικότητας !
  • Η εκμάθηση στην διαχείριση των σκέψεων
  • Μια κατάσταση χαλάρωσης αλλά και εγρήγορσης μαζί
  • Συνδέεσαι με τα κύματα Θ του εγκέφαλου που σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες οδηγούν στην υπερσυνείδηση (super brain). Αυτά ενεργοποιούνται μόνο στον διαλογισμό και στην αναδρομική θεραπεία – ενόραση, διαίσθηση, επικοινωνία
  • Είναι η σύνδεση με τον ανώτερο – σοφό εαυτό ή ανώτερο νου μας και αργότερα με τον θεό στα πιο προχωρημένα στάδια
  • Είναι η εκμάθηση στην διαχείριση της καθημερινότητας μας
  • Είναι ο έλεγχος των αρνητικών συναισθημάτων
  • Είναι η εκμάθηση σε θετικές ποιότητες συναισθημάτων όπως γαλήνη, αποδοχή, συγχώρεση, αγάπη, χαρά
  • Είναι η εκμάθηση σύνδεσης με τους ανθρώπους μέσα από ένα ενωτικό πρίσμα αγάπης, αποδοχής και κατανόησης
  • Είναι η μείωση του εγώ – κεντρισμού, εγώ – ισμού
  • Είναι η αντίληψη νέων κόσμων και νεών εγκεφαλικών συνάψεων
  • Είναι η προώθηση της καλής υγείας
  • Είναι η ολοκληρωτική μετουσίωση του εγκέφαλου μας
  • Μια καλή βάση για να ξεκινήσει κάποιος να γνωρίζει τον διαλογισμό είναι οι εύκολες τεχνικές του mindfulness που έχουν απλουστευτεί για να τον κατανοήσουμε εμείς οι δυτικοί. Τα οφέλη πολλά όπως δείχνουν οι έρευνες.
  • Ποια είναι τα οφέλη
  • Διαχείριση σκέψεων
  • Διαχείριση συναισθημάτων
  • Μείωση του άγχους
  • Μείωση της κατάθλιψης
  • Μείωση του φόβου
  • Συγκέντρωση
  • Βελτίωση μνήμης
  • Βελτίωση σχέσεων
  • Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης
  • Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης
  • Συνεργασία
  • Ενίσχυση θετικών συναισθημάτων
  • Υγεία

Πόσες τεχνικές;

Υπάρχουν πάρα πολλές τεχνικές διαλογισμού

  • Διαλογισμός αυτοσυνείδησης – mindfulness meditation
  • Διαλογισμός με επαναλήψεις λέξεων ή φράσεων σε ελληνικά, σανσκριτικά, θιβετανικά – mantra meditation
  • Διαλογισμός με τοποθετήσεις των παλαμών και των δακτύλων των χεριών μας, πάνω από 200 συγκεκριμένες τοποθετήσεις – mudra meditation
  • Διαλογισμός μέσα από την κίνηση – mindfulness yoga, chakra yoga, transformational yoga, kundalini yoga
  • Διαλογισμοί μέσα από πολλαπλές τεχνικές αναπνοών
  • Καθοδηγούμενοι διαλογισμοί για γαλήνη, χαρά, ηρεμία, αποδοχή, υγεία, σχέσεις, αφθονία, ευημερία, αυτογνωσία, κλπ
  • Δημιουργικοί οραματισμοί για επίτευξη στόχων
  • Ενοράσεις, επικοινωνία και μεταφυσικά επίπεδα
  • Διαλογισμός για την ενεργοποίηση και καθαρισμό των Τσάκρα – Chakra meditation
  • Zen meditation
  • Vipassana meditation
  • Christian meditation
  • Hindu meditation
  • Buddist meditation
  • Kundalini mediation
  • Kriya yoga meditation
  • Transcendental meditation

Και πολλά άλλα ακόμη….

Μπορώ να διαλογιστώ άμα δεν έχω διαλογιστεί ποτέ;

Ναι φυσικά, ο καθένας από εμάς είναι ικανός για αυτή την εκπαίδευση.

Για κάποιον που ξεκινά πρώτη φορά υπάρχουν μερικά καλά κλειδιά που το κέντρο μας προσφέρει!

Η τεχνική στο mindfulness meditation είναι από τις πιο καλές τεχνικές μιας και η επικέντρωση είναι στην αναπνοή, στο σώμα, στην παρατήρηση των σκέψεων και συναισθημάτων χωρίς την κριτική ανάλυση. Σε μαθαίνει απλούς διαλογισμούς  ευγνωμοσύνης και αγαπητικής καλοσύνης (loving kindness).  Σε μαθαίνει πώς να είσαι πάντα παρόν μέσα από τις καθημερινές σου ασχολίες. Σε μαθαίνει έναν νέο τρόπο ζωής!

Αφήστε το email σας στο τέλος του άρθρου για να ενημερώνεστε για σεμινάρια και εκπαιδευτικά πάνω στον διαλογισμό!

Προσεχώς έχουμε ένα 4ωρο εκμάθησης απλού διαλογισμού mindfulness  για αρχάριους μόνο με 5 λεπτά την ημέρα!

  1. Breathing meditation – επικεντρωση στην αναπνοή
  2. Body scanning – σκανάρισμα σώματος
  3. Παρατήρηση των σκέψεων και συναισθημάτων
  4. Loving Kindness
  5. Gratitude meditation
  6. Art Mandala
  7. Μια τεχνική χαλάρωσης

Μια απλή άσκηση διαλογισμού mindfulness 1’

  • Κάτσε αναπαυτικά σε μια καρέκλα με τα πέλματα να ακουμπούν καλά στο πάτωμα
  • Τοποθέτησε τα χέρια σου πάνω στα πόδια σου
  • Κλείσε τα μάτια σου
  • Πάρε μια εισπνοή από τη μύτη και εκπνοή από το στόμα απαλά και αργά για 3 φορές
  • Νιώσε ότι ήδη το σώμα σου να αρχίζει να χαλαρώνει
  • Συνέχισε τώρα να παίρνεις απαλές, ήρεμες αναπνοές μόνο από τη μύτη
  • Επικεντρώσου μόνο για ένα λεπτό στην αναπνοή σου καθώς εισπνέεις και καθώς εκπνέεις
  • Εάν έρχονται σκέψεις στο μυαλό σου ξαναγύρνα πίσω στην αναπνοή σου
  • Άνοιξε τα μάτια σου και παρατήρησε μόνο για 1 λεπτό τι έχει συμβεί στο σώμα σου και στο μυαλό σου

Εάν μέχρι τώρα πίστευες ότι δεν θα μπορούσες να διαλογιστείς ποτέ, να ξέρεις ότι με αυτό που έκανες είσαι ήδη στο μισό δρόμο προς τον διαλογισμό!

Εάν απόλαυσες 1 λεπτό χαλάρωσης φαντάσου τι μπορεί να κάνουν για εσένα τα 25’!!

 Ο διαλογισμός διεξάγεται από την Κατερίνα Κανελλοπούλου:

 Η Κατερίνα Κανελλοπούλου είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας με διάκριση από το πανεπιστήμιο του Aberdeen. Είναι πιστοποιημένη Υπνοθεραπεύτρια και Αναδρομική Θεραπεύτρια (Hypnotherapy & Regression Therapy) και Θεραπεύτρια μέσα από τις Τέχνες(Integrative Arts Therapies). Είναι επίσης Hatha Yoga instructor 200hrs με μεγάλη εμπειρία σε ποικίλες τεχνικές διαλογισμού.

Εφαρμόζει ένα ολιστικό σύστημα θεραπείας εναρμονίζοντας νου, συναίσθημα, σώμα και πνεύμα για την ολοκληρωτική κάθαρση και αυτογνωσία του ανθρώπου. Προσφέρει εκπαίδευση στο σύστημα της αναδρομικής θεραπείας, του διαλογισμού και στην υπνοθεραπεία.

Η εκπαίδευση στον διαλογισμό μπορεί να γίνει και σε ατομικό επίπεδο, σε ζευγάρια ή σε ομάδα φίλων!

Επικοινωνήστε στο 210 6403224 για περισσότερες πληροφορίες ή στο info@mandala.gr

[contact-form-7 id=”3520″ title=”Εκδήλωση Ενδιαφέροντος”]